Дев’ята річниця клубу – Недобудована ГЕС та Тустань

Дата 13.09.2017 Автор Vushenka
Хіти 112 Коментарі 0

Річниця клубу цікава подія,особливо тим, що крім покатушки, обов’язково в кінці буде матрас та святковий стіл з смаколиками. Тобто жесті не передбачається, а просто приємне проведення часу, в компанії велосипедистів. Отже бажаючих відсвяткувати це діло в поїздці виявилось 13 людей, може ще хтось і вдома святкував, а може ще десь. ;)
Ранішній стрийський поїзд передбачає прохолодне 4-х годинне перевезення на твердій лавці, а так як я люблю щоб було тепло, виявилась єдиною хто взяв спальник заради цих зручних 4-х годин. Андрій оформив вело-чохол, а інші взагалі не спали а розмовляли).В останні хвилини в поїзд забігає Вова Сем, в Долині підсідає Тарас Ленько, і ми в повному складі доїжджаєм до Стрия.

Ранок.Місто Стрий уже давно не спить, на вокзалі багато маршруток, людей, і велосипедистів, які помчали до каво-будок. Кава кавою, але крутити все-одно прийдеться, так що після кави – спантеличено скочили на велосипеди і погнали до траси Львів-Мукачево в напрямку до с.Верхнє Синьовидне. Ранок теплий, сонце світить, машин ще багато немає, дорога гарна, тільки трохи набір висоти, але так як нікуди спішити, то їдемо 22-24. Траси всього 35 км, і в с.Верхнє Синьовидно повертаєм в напрямку с.Урич де знаходяться усі потрібні нам об’єкти. :bicycle5: :bicycle6:
Дальше знову ідеальна дорога, за виключенням невеликих ділянок з здертим покриттям, але і то там добре їхалось. Відчулось себе європейцем, гарна, трохи навіть серпантиниста дорога, мальовничі краєвиди таких незвичних нам гір, річка попри дорогу, але постійний набір висоти, і знаючи це, ми особливо не напружувались.

https://lh3.googleusercontent.com/roX_b … 54-h490-no
Через пару кілометрів, у Вови тріскає камера, і це стається в дуже чудовому місці біля річки, галявина, і яблуневі дерева вздовж. Поки хлопці ремонтували колесо, решту затарились яблуками. Їх було багато, і ми їли їх 2 дні.
Ще трохи і ми нарешті доїжджаємо до Тустані. Дехто йде платити 40 грн за вхід, але ми не згідні з такою цифрою, тому пішли досить протоптаною стежкою через струмок, і вийшли з іншого боку. Скелі величні, але багато людей, тому атмосфера така собі, десь як в Яремче біля водоспаду, захотілось пошвидше втекти звідти. :blink:

Наступний об’єкт це недобудована ГЕС і правду кажучи там було цікавіше. Дорога проходить вздовж річки, і їхати досить цікаво. Спочатку ми відвідали аварійний водозлив, сміливці як завжди повилазили на трубу фоткатись, потім ми вирушили до водоспаду.
Дальше наша ціль Сова або Оптімус (колись читала про це у Вови). Коли ми прибули, то одночасно з нами на машині приїхала молодь 4 людини, гарно одягнені хлопці та дівчата,і вони з слабоалкогольними напоями полізли на сову як ні в чому не бувало. Вилізли на сам верх, і там тусувались.Шок. Оце так проведення часу, романтика! :crazy:
Майже всі полізли досліджувати в черговий раз Сову, але то мені не цікаво, там все високо, і страшно. Дівчата там лазили, навіть Ксюха, яка уже була досить сонна не перша ходила по верху Сови. Потім нам подзвонили що скоро нас чекає вечеря, і ніщо так не підганяє, і уже особисто мене нічого не цікавило крім вечері. + уже було по 20ій год тому до побачення ГЕС.

Дозвілля шикарне. Душ, смачна вечеря, приготовлена дуже гарною господинею, трохи історії – розповідь про часи коли будувалась ГЕС, спортзал де можна було пограти теніс настільний, позайматись на тренажерах, лазити по канату. Було круто! :yahoo:
Наступного дня уже в 9 ранку нас чекав сніданок, ми всі гарно виспались, добре поїли, і поїхали на поїзд, по дорозі заїхавши на водоспад.

А потім халява – трасою до Стрия, дорога вниз, 25-30 їхалось легко.
В поїзді Стрий-Івано-Франківськ зайняли всю купешку, і весело доїхали додому.
Гарно провели час, відсвяткували)), покатались, відпочили. :)
П.С. Прикольно було б до Дня народження клубу,створити тему про те, хто як коли потрапив в клуб, якісь спогади. Почати можуть організатори) :ph34r: