Узбережжя Чорного та Азовського морів (зима 2013)

Дата 04.03.2013 Автор Marko
Хіти 316 Коментарі 0

Давним-давно мав я мрію, пройтись пішачком по узбережжю Чорного та Азовського морів , довго я її виношував та плекав але згодом,за певних мабудь обєктивних обставин я про неї трохи призабув.. Купивши ровера волею не волею згадав я про свою мрію але вирішив трохи підкоректувати її..

І от вона постала у новій іпостазі:"Узбережжя Чроного та Азовського морів на велосипеді покорити" ;) Довго не думаючи почав збирати та докуповувати всі необхідні речі, навіть звільнився з роботи бо не хотіли мені відпустку давати аж на місяць ,але це ж не важливо,мною повністю і докінця заволоділа мрія)) І от настав цей день 10.01.2013 дата відправлення!)(ви спитпєте чому вибрав для подорожі саме зиму?!А це все тому що літом море і вся приморська природа одна,цвітуча,зелена,а на пляжах безліч людисьок які бажають морської прохолоди , це все я бачив,мені хотілося побачити береги з іншого ракурсу,-ракурсу зимового.)Все це я вирішив висвітлювати у соц. мережі Вконтакте створивши групу http://vk.com/bicycle.trip для того щоб друзі та знайомі могли спостерігати за перебігом мандрівки,доступу до і-нету я немав тож до мене дзвонив мій Друг Саша Майко і викладав всю інформацію про мої пригоди в групу в реальному часі :good: , за що йому велика подяка!!

Щож повернемося до 10 січня) Отож старт поїзд Івано-Франківськ-Одеса… :) Далі подаю інформацію з групи.. ;)

Привіт усім хто і надалі слідкує за перебігом подій моєї подорожі.
За перші 3 дні я подолав приблизно 250км і благополучно добрався з Вилково до Одеси. Перші три дні видалися досить насичені та непередбачувані. В перший же день посеред дороги у мене розірвався ланс на велосипеді. Оскільки поблизу не було веломагазину я витратив 2 години на його ремонт вручну самотужки. На зремонтованому лансі я добрався до Одеси і тут планую купити новий і здійснити заміну.
З ентузіазмом в голові та вогнем в очах я продовжую подорож.
Дякую усім хто залишається зі мною, за Вашу мідтримку.

Доброго вечора друзі.
Останні декілька днів виявилися не аби куди важкими. В Одессі через обставини мені прийшлося ночувати на вокзалі. це була дуже важка ніч. На Наступний день я вирушив далі по маршруту на Миколаїв!
Через складні погодні умови та погане самопочуття я був змушений пересісти з велосипеда на автотранспорт. Таким чином я добрався до Херсону де залишився на ночівлю у місцевому готелі. Мій стан був жахливий, я та мій велосипед був повністю в болоті, повне виснаження.
Сьогодні зранку я виїхав на велосипеді з Херсону з гарним настроєм. Погода була також сприятлива. Цю ніч я проведу в палатці у хвойному лісі, у херсонській області, і завтра продовжу свою подорож. Наступний пункт зупинки – Скадовськ.

Минув 1 тиждень.
Я живий та здоровий, харчів мені вистачає, затрати фінансові також в межах норми. Поки все йде за планом.
Після першої ночі проведеної в палатці я почувався добре, та о 8 годині ранку вирушив у дорогу. За вчорашній день я подолав в межах 80 – 90 кілометрів та благополучно добрався до Скадовська. Їхавши по околицях я старався знайти бодай якесь житло, було вже темно. Я натрапив на табличку *кімната зі зручностями*, вийшов такий собі чолов’яга і запропонував кімнату за 65 гривень, певна річ я погодився.
Хочу відзначити, що це було поки що саме комфортне житло за всю подорож. Я був здивований у співвідношенні ціна – якість!
З самого ранку я вирушив далі у дорогу з новими силами. Це був найважчий день у плані їзди. Дорога пролягала по великій магістралі і коли проїжджало 3 фури підряд, складалося враження що мене затягує під колеса, я їхав з острахом і великою обережністю. Сподіваюся ще завтрашній день і ця пекельна траса закінчиться.
Зараз я відновлюю сили у палатці на берегу водоканалу між Каланчаком та Армянськом. На вулиці +2, а в палатці не так вже і погано. Я перебуваю в режимі – допоможи собі сам!
Завтра вирушаю далі в дорогу. Скоро очікуйте світлини.
Дякую всім хто мене підтримує та телефонує. Друзі – це дуже допомагає.
Смачної всім вечері.

Подорож продовжується.
Після ночівлі на берегу каналу я подався далі вдорогу. Їзда була легшою за попереній день і кілометри долалися начебто неважко. Погода щоправда була хмарною та сирою, і весь час моросив дощ.
По дорозі до Красноперекопську (де я і зупинився на ночівлю) мене зупинили працівкини ДАІ. Я спочатку був в недорозумінні, але вони виявилися привітними, сказали, що я вже на кримській землі і побажали щасливої дороги. Було приємно. Отож я зупинився в Красноперекопську в місцевому готелі. Проживання за одну ніч відносно не дешеве, але взамін була тепла кімна, гарячий душ, зручне ліжко і телевізор з каналом де є голі тітоньки.
Сьогодні я вирушив у дорогу об 11 годині з новими силами. Я направлявся до Роздольного, де планував заночувати у палатці. Але обставини так склалися, що за 30 км від Роздольного, а саме в селещі Славноє мене погодилися прийняти на ночівлю мої знайомі. Отож я знову у теплому будинку і мені здається це чудовим.
Дякую що і надалі залишаєтеся зі мною.
Mark V.

P.S Наступних новин очікуйте з Євпаторії.
До скорого. :)

Доброго вечора усім читачам, які все ще зацікавленні перебігом моєї подорожі.
Після ночівлі у селещі Славноє, о 8 годині ранку я вирушив вдорогу на Чорноморськ. Було дуже важко. Надзвичайно сильний вітер з поривами доходив до такої межі, що я був змушений йти пішки і тягнути велосипед поруч, оскільки їхати було нереально. Коли вітер стихав я старався максимально швидко крутити педалі. Під час поривів знову йшов. Таким чином я добрався до Чорноморська повністю виснаженим. Зупинився в місцемову готелі і відразу заснув.
З Чорноморська вранці я вирушив на Євпаторію. Погода була вже сприятлива і їхалося комфортно, до певного моменту…. Змушений признатися в минулому вчинку: ланс який в мене порвався на початку подорожі я не замінив, а їхав на власноруч починеному. Одним словом, в мене порвався ланс вдруге. Я приступив до ремонту, зремонтував його вже надійно, тепер точно не порветься, я так думаю..ахах!
У Євпаторії я залишився на ночівлю у готелі.
Сьогодні зранку я вирушив у дорогу з гарним настроєм і планував оїхати до Севастополя. Але не так сталося, як гадалося. О другій годину вобід, почалася дуже сильна злива. Лило наче з відра. Я продовжував їхати, хоча промок до нитки, і труси також. Врешті решть я був змушений зупитинися у селещі Миколаївка, у готелі, і привести себе до порядку.
Завтра вже планую добратися до Севастополя, відвідати памятні місця, музеї, також планую переправитися на пароплаві через Севастопольську бухту.
Дякую що залишаєтеся зі мною.
Mark V.

День 17.
Минуло вже трохи більше половини подорожі.
До Севастополя я добрався без пригод, переправився через Севастопольську бухту на пароплаві, та зупинився у своїх знайомих на ночівлю. На Наступний день я відвідав Херсонес та направився до Балаклави, де відвідав також памятки архітектури та милувався краєвидами.
Сьогодні зранку я вирушив з Балаклави та рухався в сторону Ялти.
Краєвиди просто не передати словами. Дуже гарні скелі, видно море, а якщо підняти голову вгору, то можна милуватися Кримськими горами.
За сьогоднішній день я подолав приблизно 80км і успішно добрався до Ялти. Зараз я зупинився знову ж таки у своїх знайомих (мати друзів дуже добре у такій подорожі, дякую їм за гостину). Ялта мені дуже сподобалася, зимове море та зимові враження зовсім протилежні, аніж літом. Все тихо, місто спокійне, мало людей, холодний морський бриз, та шум моря, саме таке мені по душі. Спокій.
Завтра вирушаю далі у дорогу.
Завантажити фотографії поки що не було змоги, при першій нагоді я це зроблю.
Уже 100 людей слідкує за моєю подорожжю. Це дуже приємно.
До скорого.

Hello.
Подорож наближається до завершення, і ці останній дні виявилися неабиякими важкими. Рівно через тиждень, а саме 5.02.2013 з Маріуполя я буду вирушати додому. Ще тиждень подорожі, а зараз повертаємося до маршруту.
Вравнці з Ялти я вирушим далі вдорогу. Весь маршрут пролягав через гірську місцевість і кілометри додалися повільно і важко. Під вечір я добрався до Сонячногірська, де залишився на ночівлю в місцевому готелі.
З Сонячногірська я тримав маршрут до Судака. Це був самий найважчий день в плані їзди за всю мою мандрівку. Довжелезні, затяжні підйоми здавалися такими великими, начебто їм ніколи не буде кінця. Крутити педалі в такому випадку було не реально і я тягнув велосипед поруч. Це було так важко… Аж моторошно згадувати. Кожного ранку був страшенний туман і сирість, тягнуло прохолодою.
Приїхавши в Судак я відразу вклався спати.
Сьогодні я виїхав з Судака і направлявся в сторону Феодосії, але зміг проїхати дальше, до Приморського. Півтори години я тинявся в пошуках дешевого житла, і всетаки знайшов – 50грн.
Повинен зізнатися, що з фінансами в мене починається скрута, залишилося трохи менше половини тисячі на тиждень. Завтра планую доїхати до Керча і заночувати на вокзалі. В пататці спати холодно.
Оскільки в мене зворотній білет на 5 лютого з Маріуполя, то я змушений їхати на потягу з Керча в Мелітополь, і звідти буду їхати до Маріуполя (200км), думаю за 3 дні впораюся, з урахуванням можливого снігу на дорогах.
Я планував весь маршрут проїхати на велосипеді, але не розрахував такі погодні умови і важкість дороги на велосипеді. Це набагато важче ніж Марко міг подумати. Тому я змушений вдруге пересідати на поїзд.
Дякую що залишаєтеся зі мною.
Mark V.

P.S За всю подорож я не випив жодної краплі алкоголю, і вже минув 10-й тиждень з того тачу як я перестав голитися. Зі сторони виглядає ніби я Бабай.

Вдалі видніється пряма, фінішна пряма!
В п’ятницю о 23.40 я вдало добрався до Мелітополя де і залишився на ночівлю. З самого ранку я вирушив в дорогу і проїхав набільшу відстань за день протягом всієї подорожі – 115км. Найбільший відрізок, який я подолав – складав 55км, не відриваючи ніг від педаль. Таким чином я добрався до Бердянська.
Цілі вихідні я провів у Бердянську нікуди не вирушаючи, оскільки до Маріуполя, звідки я відправлюся додому, їхати 1 день.
Сьогодні зранку я вирушив в дорогу і вдало добрався до Маріуполя.
Цю ніч я проведу на вокзалі, оскільки грошей в мене вже фактично немає, добре що їжа ще залишилася, мінімальні запаси.
На вокзалі дуже скучно, немає з ким навіть заговорити, спати сьогодні не буду, потрібно дивитися за велосипедом і речами. Тішить думка про те, що домівка мене вже чекає. Я дуже скучив.
Завтра о 17.15 відправляюся з Маріополя на Київ, а потім з пересадкою до Івано Франківська. Прибуду додому в четвер.
Дякую всім хто спостерігав і надалі спостерігає за подорожжю.
Зовсім скоро буде відео і фото звіт "Про неймовірну подорож, велосипед і 1 людину!"
Добре що у мене все склалося добре!
Дякую!

Прибуваю сьогодні вночі о 5:40 до Івано Франківська.
Кінець.

Всім хто неполінився і дочитав велике спасибі :good: :D :D

Нижче подаю маршрут мандрівки :
http://www.bikemap.net/route/1930209#la … ts_terrain

От така вона вийшла моя мрія)

P.S. Хочу подякувати моїй мамі за те що допомагала мені морально по телефону і також святому Юді Тадеєві до якого я напротязі подорожі молився і який мені допоміг у багатьох тяжких ситуаціях які мені траплялись на шляху..